header-photo

Ads ~ Please click my sponsors... TQ

Saya Anti Kasi Rasuah

Someone sent this to me.

Let us use some imagination based on the below picture.




Polis
: Encik, tadi u takde nampak lampu merah kah?

Driver :Ada!

Polis : Kenapa u masih jalan?

Driver : Saya ada nampak lampu merah, tapi saya tak ada nampak u……

Polis!@#$%^&*()

Driver
: bagi peluang ..tuan...


Polis
: peluang bagi dgn macam mana??

Driver : bagilah peluang..

Polis
: ya.. dgn macam mana??

Driver : biasa looo..

Polis
: macam mana biasa..???


Driver
: wei.. u pura pura ke atau hilang ingatan ar..

Polis : ape u maksud??

Driver
: haizz.. u memang sedang bazirkan masa saya ..bagi
saman...CEPATTTT...

Polis
: saman RM200 o.. fikir baik baik ...


Driver
: wei.. u tak faham maksud saya ka.. suruh u bagi then jus bagi la..
apasal mau cakap banyak... u punya head suruh u mari sini chating ar?? mau saman then cepat sikit.. hanya ta hu bazir masa saya.. saya sanggup bayar saman ini pun tak akan bagi u minum .. biar u dahaga

Polis
: )*&@&%$#(_!+%!&%)(!_$@&$_!@(%&!@&%!)





0 comments: